Saturday, May 3, 2008

Pesta Buku Kelantan 2008

Semalam gua sempat jugak le menerjahkan diri gua ke Pesta Buku Kelantan 2008 kat Dewan Jubli Perak,Padang Perdana.Perggh..macam2 jenis buku ade..tapi kebanyakannya buku pelajaran dan buku latihan..novel2 pun ade jugak tp x banyak.

Gua try gak usha2 buku yg sesuai untuk gua..tapi x der yg berkenan dihati..(sebenarnya gua bukan suka sgt bace2 ni)..ahah.Tapi gua rase pesta2 buku macam ni mmg bagus untuk semua la.Bukan untuk budak2 sekolah jer,malah untuk org2 dewasa yg dah keja pun.

Cuma yg gua rase x best,bila gua try usha2 buku utk level budak2 IPT,ternyata tiada.Kalau ade mungkin jugak la gua beli..ahah.Gua ade satu citer nak story,ade la sorang hamba Allah tu,gua kenal la,dgr cerita die habis beribu sebab beli buku kat pesta buku tu.Gua kagum betul la.Tapi gua tak tahu la pulak buku ape dia beli..ahah.

Dari ape yang gua tengok semalam,tak ramai sangat yang pergi pesta buku tu.Tak macam pesta2 yang lain,ramai yang pergi,lagi2 kalau pesta2 yang berunsur hiburan..Hmmm.

Sama2 la kita fikir-fikirkan..ahah.